Asiakkaiden kokemukset

Meille tärkeintä on, että kasvimaat, tuotteet ja palvelut tuovat iloa, hyvinvointia ja onnistumisen kokemuksia arkeen. Asiakkaamme kertovat usein siitä, kuinka oma kasvimaa, luonnollinen ravinto ja pienet muutokset elämäntavoissa ovat inspiroineet koko perhettä. Tässä muutamia kokemuksia matkan varrelta.

Olemme saaneet omasta maasta kasviksia niin, että kasvukautena emme juuri joutuneet ostamaan niitä kaupasta. On myös tyydyttävää kasvattaa omaa ruokaa. Tuntuu turvalliselta, kun on puhdasta ruokaa omasta takaa.

Nainen pitelee suurta mangoldin lehteä – runsas sato luonnonmukaisesta kasvimaasta

Asiakkaiden kokemuksia

Oma kasvimaa on tuonut asiakkaillemme iloa, runsasta satoa, uusia oivalluksia ja luonnollista hyvinvointia arkeen.

Mitä oma kasvimaa on tuonut elämään?

Kasvisten syönti on lisääntynyt valtavasti

“Olemme syöneet monipuolisemmin lehtivihreää kuin koskaan aiemmin. Pakkasessa on yrttejä ja lehtikaalia myös talveksi.”

Omaa satoa riitti pitkälle syksyyn

“Runsaasti hyvää ravintoa koko perheelle pitkälle syksyyn asti — ja vielä paljon säilöttynä ja pakastettuna talveksi.”

Kasvimaa toi iloa ja hyvinvointia

“Kasvimaa on ollut ilo silmälle, tuonut hyvää mieltä ja samalla myös kunto on kohentunut.”

Helppo tapa aloittaa

“Jos ei ole aiemmin ollut viherpeukalo, tämä on loistava tapa aloittaa ilman että kaikkea tarvitsee opetella kantapään kautta.”

Valtavasti onnistumisen iloa

“On ollut ihanaa kerätä omaa satoa ja jakaa sitä ystävien ja perheen kanssa. Tämä on tuonut valtavasti onnellisuutta ja iloa.”

Miten asiakkaat kuvailevat palvelua?

  • Asiantuntevaa ja lämminhenkistä palvelua
  • Helppo ja innostava tapa aloittaa kasvimaaharrastus
  • Runsas ja ravinteikas sato
  • Käytännönläheistä opastusta alusta asti
  • Luonnonmukaista viljelyä helposti
  • Joka sentin arvoinen kokonaisuus

Haaveiletko omasta kasvimaasta?
Varaa maksuton kartoitus ja suunnitellaan yhdessä toimiva ja luonnonläheinen kokonaisuus juuri sinun pihaasi.